Haziran 27, 2011

Mehmet Günsür'ü koymayın bir kere de aşık rolüne arkadaş...

Yemin ediyorum, ülkedeki bayanların beklentileri yükseliyor karşı cinsten. Sadece fiziksel olarak değil - uuuuu beybi taş gibi meaşallah, kimse laf edemez tabe- ama bir de oynadığı rolü kendisine yapıştırdığımızda bütün iyi "en"ler onda toplanıyor. Onun fotolarına bakıp derin derin iç geçirmeler mi dersin, onun gibisini buluncaya kadar kimseyi hayatına almama kararı alanlar mı dersin, bloğunda ondan bahsedenler mi, daha ne türevler çıkar kimbilir... Evet sonunda "Aşk Tesadüfleri Sever"i izledim ve onun akabinde de yazasım geldi. Yazmak ne kelime, insanı şair yapar bu herif, her seferinde görünmeyen bir bıçakla kalbini deşer durursun. Yaşlanmıyor da maalesef ki en azından "gençliğinde baştan çıkarıcı şeytan kostümü giyerdi" diyelim. Evlendi, çocukları oldu, şudur budur ama yıpranmamış görmeyeli. Deli ediyor beni; her iki anlamda da!

Filme gidenlerden duyduğum en common şey "biz ağladık" lafıydı. Dram seven biri olarak "biz ağladık" lafına tav olmalı mıyım kestiremedim çünkü R.İvedik izleyip "yarıldık gülmekten, harika!" diyen tipler de var. Filmi sinemada izlemediğimden de olabilir, yoksa başka insanlarla bakış açımızda ya da duygu hücrelerimizin çalışma şekli arasındaki farklılıklardan da kaynaklanıyor olabilir: Ağlamadım! Gözüme toz da kaçmadı. Üzerime, tam da göğsümün üzerine birşey oturdu yalnızca, ve ben de bu blues duygusundan uzaklaşmak için herşeyi yapıcam birazdan. Dondurma tüketip Fringe izlesem ve Dr. Bishop'un garipliklerine sırıtsam belki bir yararı dokunur. Filme 10 üzerinden 7 virdim gitti.
CouchSurfing'de bissürü kişi var One Love'a gidecek. En iyisi onların araına karışıp duygusal ve sosyal sorunları olmayan dengeli, neşeli, uyumlu bir 25 yaş insan portresi çizmek. İşin güzeli mesaimi saat 4.00'de bitecek şekilde ayarlattım. Kötü haber ise camış gibi eğlenip, içip, yorulduktan sonra sabah 7.30'da mesaiye başlamak!!!

3 yorum:

  1. daha kimse bilemeden,kimse sevmeden hayrandım ben ona sene bilmem kaç, sözlüklerde senaryolaştırılıp girilmiş yorumlarım vardı isminin altında (hoş şehrimizin sözlüğünüde koruyamadılar o ayrı) lakin halen ilgili filmi izleyemedim biraz da o y.erdoğanın zevcesi olucak hatun sebep oldu-sevmedim hiç sevemiyeceğim maalesef kendisini- Hamam ve o şimdi asker rollerinden sonra bi bu bi de gael garcia bernalı unutamadım bugün bile.bugün diorum yaşım oldu bilmem kaç, doğum günüm bugün benim,iyi günler.

    YanıtlaSil
  2. İyi ki doğdun, ne önemi var kaç olduğunun! Taaa "hey girl" dergisi aldığım salak zamanlarımdan beri taparım ona. Fotolarını keser saklardım:)
    "Kasırga İnsanları" diye bi dizi vardı başarısız, onu izlerdim sırf birkaç sahnede Günsür'ü görebiliyim diye ve rol icabı genç kıza ilgi duyduğunda yeşile dönerdim kıskançlıktan. Neyse, teselli veriyim: "Ben güzele güzel demem, güzel benim olmayınca"

    YanıtlaSil
  3. en son doğum günümde yazmışım sana zamana yetişememek bu olsa gerek. söylenecek çok şey olsa da bazen insanın ağzı dili kilitli. ben yazamıorum sen daha çok yazasın bloga.

    YanıtlaSil