Ağustos 09, 2010

İlk ciddi işim, yani umarım:))

Evvet bebeğim ilk iş günü:))

Çalışanların en az yarısı benden genç, kalanı da zaten 30 yaş altı:) Erkek nüfus fazla olduğu için buradan arkadaşlık ağıma eklemelerde bulunmam daha mimkin geldi bana:)

Ayağıma cici ve süpper şık siyah platform topuklarımı giydim. Bir İngiliz atasözü der ki: "İlk intiba yaratmak için hiçbir zmn ikinci bir şansınız olmaz"
ÖNERİ:8 saat ayakta çalışmanız gerekiyorsa sakın denemeyin:)) Ben öyle hanfendü, çıtı pıtı bir hatun olamadım maalesef, "ahh vahh" diyip kendimi ilk gördüğüm sandalyeye atamadım, sonuçta da suratımı buruşturmamaya gayret ederekten dayandım, yarın babet giyeceğim, isterse takım sildirsinler, hiiiç umrumda değil.

Üni. mezunu bir profosyenel (öfff ne biliyim böyle yazılıyodu sanırım) olarak farkımı belli etmem ve çaylaklığımı saklamam gerekiyordu.( samimicesi bu aslında)

Yalan söylemeyeceğim ya da saklamayacağım, erkeklere şööööle bi alıcı gözle baktım:)) Ne var, dayanamadım, sanki yumurtlamam gerek gibi hissettim:))

Etrafta hakkaten arkadaş potansiyeli taşıyan kişi sayısı bir elin parmaklarını geçmez ama idare ediciyz.

Neyse günlük, pardon blog:)

Öpeyrum, görüşenzi!! ASAP!

(dejenereyim, evet)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder